Monday, February 7, 2011

Khas Buat Peminat Craft


salam senin...nk join contest xleh nk follow blog orang...huhu
so...nk up cite ni dulu... :)
en3 kali ni ditujukan khas buat peminat craft...

korang2 sume minat craft x???
tp craft kali ni berbentuk cam papan sket...
sukasuki xsure apa nk panggil mende alah ni...huhuhu

mende alah ni...asben sukasuki dapat time p keje kat TANZANIA
...dia dapat hadiah dari parlimen Tanzania nih...
dah simpan lama dalam almari...
baru ni dia punggah2...then jumpa papan ni balik....
katanyer nak buang...sbb ada gambar badak tuh....

sukasuki kata dari buang baik bg pada yg minat kan....
so..nk tanya la ada sesapa yg ada hobby mengumpul barang2 artifak ker...
yg berminat nk mende alah ni leh drop komen kat en3 nih yer....
kalo ramai yg minat kite aku wat undian...ngeeee.....
juz letak komen "saya nak bela badak itu.. :)"

sape paling pantas n cepat dan minat/pengumpul yg cenggini...sukasuki akan bg kt korang....


ni la rupenyer...
ada gambar badak sumbu tuh kat gunung...mungkin gunung kalimanjaro kalo xsilap...hehe

Hand Made
By T*** Crafts Person
Many of *** are with disabilities

From: Parliament of Tanzania

Offer bukak sampai abes raya cina yer...


24 comments:

Fadzillah Kamarudin said...

badak tu cute...
saya suka kumpul benda2 comel...

Cute MuM said...

"saya nak bela badak itu.. :)"
boleh bela dalam almari kaca khas ku.. heheh

azleen said...

"saya nak bela badak itu.. :)"
saya memang minat sangat ngan kraf...Barangan lama banyak saya simpan...hasil dari peninggalan arwah ayah...Ni juga akan kira hasil untuk simpanan saya..jika ia menjadi milik saya...

cempakakuning said...

Cempaka pun suka craft.cute badak tu.

Mrs. Asida said...

mendealah pe tuh eT? macam dari kulit jerk..

Myra Jay said...

'Saya nak bela Badak tu'..
Memang cantik & kreatif.. :)

eb ezrin2 said...

musti la nak.... sbb eB kan anak seni... kalo eB dpt... eB letak seblah photo ukiran gangsa mama & me...
so nak boley? :)

Nisa' Azman said...

Salam eT.. jom join contest sy ye, thnx!!! ^_^

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/01/colours-of-inspiration-contest.html

miera momo chan said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

unikla....nak ni!memang minat kumpul craft2 ni ^^

Kehelan said...

saya nak bela badak itu.. :)

zaikulim said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

taufidris said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

EraWaTiE said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

segalanyer kuterima... said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

suka craft

Qard91 said...

qard join

"saya nak bela badak itu.. :)"

syakila said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

eima said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

Ogy said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

juniza said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

inasepi said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

SoFiaHB said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

inahasan said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

join harap ader tuah

sarah said...

"saya nak bela badak itu.. :)"

leen said...

"saya nak bela badak itu.. :)"