Sunday, February 20, 2011

Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest

nak join Contest leh Ady Budika "Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"
kasi meriah sket...hehehe...lai3...klik sini or banner...

wahaha...mr ady budika ni nak soh wat program tv plak dah...
oleh itu..harusla aku berangan untuk membuat program tv tersebut....

fikir punya fikir apa la yg aku suka ni benornyer...selain tido la kan..:p
baru teringat (leh plak ingat2kan...:p)
aku suka pada menda yg cantik dan menarik...antaranyer fesyen...
walaupon ai ni xpandai berfesyen...tp suka sgt tgk org yg pandai mengikut fesyen ni ha...

so...dengan ini aku ingin mengumumkan program tv yg akan dilangsungkan adalah seperti ala2 "project runaway"
konsep: pertandingan mereka cipta fesyen pakaian...start dari ujung rambut sampai ujung kaki...hehehe
tiap2 minggu kite jemput artis dan sorang blogger (blogger pon femes skrang) yg up-to-date yg ikut fesyen terkini kan...ni pon 1 cara utk menarik perhatian penonton...

so...nk kene tukar nama projek la plak kan...
nama program: "Project Design Superb"...aci x??hehe
Station Tv: 8tv kot... (pasai project runaway pon kt stesen ni kan..)

ni contoh model n fesyen project runaway skang nih...

kalo rasa nak ala2 ayu gitu...kite leh kasi design gini plak kan...

wohoho...design utk gaun pengantin...teruja tengok...aku sendiri nnti nk jadi model..muahaha

ok2...sape nk tolong jadi mak andam...lai3...
aku nak kasi masuk show ni sekali...ngeh3...

Ok...Hadiahnya:
◙◙ "BLUE GLOW by JLO eau de toilette natural spray 3.4FL OZ e 100ml"

*Ni bukan minyak wangi cetak rompak yang boleh didapati kat pasar malam tu k..Ini ori punya.... kalau beli kat malaysia harganya RM270.... errrr...

insyaallah akan ada hadiah saguhati....

contest ni akan ditutup pada 28.02.2011....tepat 12 malam secara automatik

No comments: