Sunday, February 27, 2011

Contest Sweet Couple with Sweet Stories


nak join contest sweet2 nih...
meh klik sini or banner yer...



kami berchenta masa zaman study kt 'U' lagi...nk tego face to face malu...
kami selalu tego memalam hari guna ym... :)
Teringat kisah romantik kami saat2 berchenta dulu2..hehehe..
dah kawen pon romantik gak..tp saje nk kenang2 zaman berchenta..
time ni aku dah keje dalam tahun 2006....
kat opis ada org jual bunga2...banyak sangat...
dia tunggu time aku balik keje sambil ada bunga di tangan...
sampai jek kat dia terus hulur bunga...malu la jap..
tp sambut la jugak...sbb dia ni xpandai bab2 romantik nih...hehehe
kire dia leh wat camtu kan...dah ok sesangat utk aku..ngeeee...
then terus kuar makan... :)


pesanan cinta utk si dia nih....
ai akan sentiasa rasa bahagia dan berusaha yg terbaik...yg manis utk kite meniti hari2 mendatang bersama hingga akhir hayat...sungguh2 ni tau...hehhee

Tag:
izan
baiduri

Tarikh Tutup Contest ni pada : 15 March 2011...bersamaan pukul 00.00 mlm...

6 comments:

Sarah Syazwani said...

alalala...so sweet..bkn senang nk tgk gambo korg berdua mcm ni

Miss Bluepinkiey said...

bagi bunga bagi lelaki sangat2 macho..:)...pasangan bahagia..moga kekal hubungan hingga ke akhirnya...:)..thx eyy..sebab join contest

Mrs. Asida said...

alamak.. sp sweet.. jiwang sikit nih.. hehe

btw check pemenang hot contest tu yer

hehe

Mrs. Asida said...

sori.. so sweet!

putrimummy said...

wah,betul tu,bkn sng nk tgk gmbr diorang berdua romantik gini hehe

Miss Bluepinkiey said...

double check contest!..gud luck dear!...:)