Wednesday, February 16, 2011

Pengumuman!!!

pengumuman semua!!!!
eceh..pepagi rabu sebok nk umum2 plak...ngeh3...

disebabkan udah lama bonar den tunggu xder feedback dari aNNa maRdHiaH nih utk bg address...secara automatik sukasuki suka nk bg kt org lain plak...

korang juz komen kat sini sebelom kol 2pm...
ada 4jam jek nk lelong FM abu dhabi yg xdituntut nih...hehehe

dan sukasuki akan wat cabutan semula utk tentukan sape yg dapat...

terbuka utk semua kecuali...yg 4 org dah menang ari tu la kan...hehe
mereka yang xleh join adalah :


ni nak pos sekali ngan hadiah badak tuh milik MJ
ngan hadiah misteri milik inasepi

22 comments:

Jieda said...

as salam..nak mencuba nasib lagi ni.

Fadzillah Kamarudin said...

saya pun nak mencuba nasib lagi skali...

Nad @ MamaZakwan said...

sangat nak FM itu...!!!

Myra Jay said...

Myra nak FM dari Abu Dhabi tu.. :)

uNa said...

rezeki una kot 2..ekeke..una pn teringin gak FM dr abu dhabi 2..

aKu,diA dAN kAmu~ said...

as salam..saye pun nak cube lg..mane tau tangan akk gatal cabut name saye plak..hehe

atie @ ejay said...

nak nak!

Nur Ezzat said...

nak jugak......

b a m b a m ' s said...

nak try nasib gak! :p

Kehelan said...

saya pun nak!

miezaniera said...

ai leh masuk gak ke ? hehehe

Huda said...

sy nak :)

~~@lyci@~~ said...

alycia nak...

cempakakuning said...

Cempaka pun memang minat kumpul FM.Nak cuba nasib juga.

Nadiah Sidek said...

nak..nak..! :D

cikpuanhady said...

nak..nak..

Jom skodeng :Tentang Salam dan As Salam

aanie said...

saya nak jugak!!!

annur_islam said...

Saya nak FM Abu Dhabi..:)

Zefa NorAsmara said...

Kak zefa nak! nak! nak! (sambil terlompat2 nih) hehehe..

Cute MuM said...

me pengumpul FM..
Nak juga..

SyUhAdA said...

syu pon nak try jgk...~hehe

nanakimie said...

ala,xde rezeki nak mencuba naseb...heheh...