Saturday, January 1, 2011

Azam tahun 2011


nk join contest ni leh tgk sini...

nak mula kan dengan en3 azam 2011...hehe
yer...2011 ni aku nk tunggu umah baru siap...ngeee....
bila dah siap nk deco2 umah cecantik cam umah orang...
walau hakikatnyer aku ni xpandai deco2 pon...aku ku cuba utk umah kami tuh...

tp bergantung pada kewangan jugak la kan2...
harap2 ada rezeki utk itu... :)


sumber picca

dan lagi aku berazam nk abeskan jugak study dalam tahun ni...

aku ada lg 2sem (1tahun) utk abeskan belajar...

harap2 sesangat2 leh grad on time...

wish me luck k...sayang korang...:)


sumber picca: google



contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz (rm 50) Kak Ina KL (cookies rm50) AbangEnsem (6 ebook, rm120), Kak Yon (3xrm10 topup, rm30) dan Tinihani (4 ribbon brooch, rm20)

3 comments:

Matjoe said...

et,

nnti umah dh siap jgn lupa invite housewarming. sincere thank coz sudi join my contest.

jgn lupa like gambar di album fanpage matjoe

eT said...

hehe...
wokeh natjoe :)

Mrs. Asida said...

Insha-Allah.. dimana ada kemahuan..di situ ada 'highway'

:)